sobota, 20 kwietnia 2013

O nas ^_^


Postanowiłyśmy napisać opowiadanie yaoi i w pierwszym poście chciałybyśmy napisać coś o nas. To nasze pierwsze i liczymy na komentarze pozytywne, ale także te krytyczne, żebyśmy mogły stać się jeszcze lepsze :)

Nazywam się Marta. Anime zaczęłam oglądać nałogowo gdzieś tak od roku, chociaż gdy byłam mała podobno cały czas oglądałam Pokemony ale cóż nie wnikam n_n(oj nie ). Kocham wszystko co kojarzy się z Japonią, anime, mangami i tego nie ukrywam. W szkole nie ma zbyt wielu otaku !_!, więc nikt mnie nie rozumie i uważa, że anime to jakieś japońskie bajki (ja wam kurwa dam jakiej japońskie bajki do cholery, to raczej sens mojego życia). Na szczęście mam jedyną "towarzyszkę zbrodni" Magdę(dzięki Boże za to stworzenie) z która będę prowadzić tego bloga. Poza tym uwielbiam czytać (kawaii) zagraniczne książki ale polskie tez ujdą(np. Zrób mi jakaś krzywdę, czyli wszystkie gry video są o miłości). Na co dzień uwielbiam rujnować psyche mojej towarzyszce mówiąc o nowych mangach yaoi(oczywiście takich hard hard yaoi), ale ona tez mi ją rujnuje xd. Od jakiegoś czasu lubimy się naśmiewać z rzeczy znajdujących się wokół nas nazywając je masochistami lub sadystami. Serio to naprawdę pozwala się odprężyć 9_9. W przyszłości chciałabym wyjechać do Japonii, ale cóż boje się że mogą mnie deportować za uprzykrzanie życia Japończykom, bo gdy już tam dolecę zacznę się prawdopodobnie tak jarać i zaczepiać wszystkich napotkanych ludzi, ze wezwą policje albo pomyślą ze jestem jakimś pedofilem lub coś w tym stylu xd. No i to by było chyba na tyle :3


Jestem Magda.  Najbardziej lubię rysować. Robię to kiedy tylko mam coś do pisania pod ręką. Nie jestem jeszcze wystarczająco dobra ale może kiedyś pokażę wam jakieś swoje "dzieło" xd w rysunkach inspiruję się mangą albo innymi ludźmi, zdjęciami. Jestem ogromną fanką anime i nałogowo czytam mangi. Zaczęłam je oglądać dzięki mojemu bratu, z którym oglądałam Bleach'a i Dragon ball'a. To on mnie tym zaraził. Teraz uwielbiam zatruwać życie Marcie moją radosną paplaniną o jakiejś fajnej mandze, a zwłaszcza o yaoi *nosebleed* wtedy nikt inny nas nie rozumie i nie ogarnia a czym rozmawiamy ale my jesteśmy w swoim świecie. Kiedy czytam coś o związkach męsko - męskich, to bardziej liczą się dla mnie emocje bohaterów i ich zachowanie, chociaż przyznam że seks w odpowiedniej sytuacji również jest BARDZO ważny (-.o)
Nie jestem chłopakiem ani gejem (chociaż chciałabym :c) ale przeczytałam już tyle opowiadań i mang ze powinno mnie i Marcie udać odtworzyć naturalne sytuacje pomiędzy postaciami. Wydaje mi się, że to wszystko, co chciałam powiedzieć (chociaż pewnie i tak o czymś zapomniałam xd).

Niedługo dodamy prolog (*o*)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz